اندرابی-بر-نقش-اساسی-مردم-در-تأمین-امنیت-شهر-تاکید-کرد

سرپرست وزارت امور داخله کشور تاکید نمود که روابط نزديك و همكاري مردم با پوليس، ميتواند اين نيروها را در راستاي تامين امنيت و تنفيذ قانون در جامعه بيشتر تقويت نمايد.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابي، سرپرست وزارت امورداخله روز گذشته در نشستي كه از سوي اداره پوليس مردمي اين وزارت، با اقشار مختلف مردم در كابل برگزار گرديده بود، گفت كه روابط نزديك و همكاري مردم با پوليس، ميتواند اين نيروها را در راستاي تامين امنيت و تنفيذ قانون در جامعه بيشتر تقويت نمايد.

سرپرست وزارت امورداخله تصريح كرد كه همكاري و روابط نزديك مردم همچنان در جهت بهبود عملكرد هر منسوب پوليس در وظايف موثر بوده و از مردم خواست كه در صورت مشاهده از برخورد نا مناسب و تخطي پوليس، در زمينه شناسايي آن، رهبري وزارت امور داخله را همكاري نمايند.

سپس عبدالمعين "معين" رئیس پولیس مردمی وزارت امور داخله، از همکاری مردم و شوراهای مشورتی پولیس مردمی، تقدیر و تشکر نمود و هدف اساسی این نشست را سهولت هر چه بیشتر در جهت تامین ارتباط نزدیک مردم با رهبري پوليس و همچنان تبادل نظر ميان پوليس و مردم عنوان كرد.

همچنان محمد یعقوب حیدری والی ولايت کابل از همکاری مردم با نیروهای امنیتی ابراز قدردانی کرد و گفت که مردم و به خصوص علمای کرام نقش اساسی را در تأمین امنیت شهر و ولسوالی های ولایت کابل دارند.

در اخیر عزیزالرحمن رفیع رئیس مجتمع نهاد های مدنی افغانستان، پیرامون اهميت روابط مردم با پوليس صبحت نمود و ايجاد شورا هاي مشورتي و نشست هاي مسؤلين پوليس با مردم را در راستاي تطبيق قانون و مبارزه باجرايم، موثر دانست.

اندرابی بر نقش اساسی مردم در تأمین امنیت شهر تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد