اندرابی-برنامه-منظم-برای-سرکوب-طالبان-وجود-دارد

وزیر امور داخله کشور در دیدار با کارشناسان سیاسی و نظامی گفت که اگر طالبان به خشونت و جنگ ادامه دهند، برنامه منظم و مدون جهت سرکوب این گروه وجود دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، وزیر داخله با جنرالان متقاعد، کارشناسان امور نظامی و تحلیل گران امور سیاسی در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود.

آقای اندرابی در مورد اصلاحات ساختاری در وزارت داخله، کارکردها و دستاوردهای نیروهای پولیس طی چند ماه پسین و  همچنان روي چگونگي روند گفتگوهای صلح صحبت نمود.

وی در بخشی از سخنان‌اش خاطر‌نشان ساخت که طالبان با استفاده از فرصت پیش‌آمده در روند گفتگوهای صلح، در راستای برقراری آتش‌بس تلاش کنند. در صورتیکه این گروه به خشونت و جنگ ادامه دهد، برنامه منظم و مدون از بهر سرکوب طالبان وجود دارد.

در همین حال، کارشناسان امور نظامی و سیاسیاز اصلاحات به وجود آمده در سطح این وزارت ابراز قدردانی نموده و از حمایت بی دریغ شان از نیروهای امنیتی و دفاعی که مدافع هویت و عزت مردم افغانستان می‌باشند، اطمینان دادند و مشوره‌های لازم را برای تامین امنیت کشور به وزیر امور داخله ارائه کردند.

این درحالی است که گروه طالبان در واکنش به کاهش سربازان آمریکایی در افغانستان به ۲۵۰۰ تن، اعلام نموده که عملی شدن توافق‌نامه صلح به نفع کابل و واشنگتن است.

اندرابی: برنامه منظم برای سرکوب طالبان وجود دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد