اندرابی-سطح-جرایم-در-شهر-کابل-کاهش-یافته-است

سرپرست وزارت امور داخله، کارکرد یک هفته پسین تیم‌های سیار امنیتی را مثبت ارزیابی کرد و یاد آور شد که این روند نتایج مطلوبی داشته و سطح جرایم را در شهر کابل به گونه چشم گیر کاهش داده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله، روز چهار شنبه(25، جدی) در یک نشستی، فعالیت های یک هفته اخیر "تیم‌های حمایتی تأمین امنیت شهر کابل" را ارزیابی کرد.

در این نشست، به شمول معینان؛ رؤسا، جنرالان، فرمانده امنیه پولیس کابل، مسئولین حوزات و حدود یک هزار منسوب پولیس قرارگاه وزارت امور داخله که از یک هفته گذشته به اینسو در قالب تیم‌های جداگانه در سطح شهر کابل گشت‌زنی مینمایند، اشتراک داشتند.

سرپرست وزارت داخله، کارکرد یک هفته پسین تیم‌های سیار امنیتی را در سطح ولایت کابل که در قالب طرح جدید امنیتی وزارت امور داخله تنظیم گردیده اند، مثبت ارزیابی کرد و یاد آور شد که این روند توانسته است نتایج مطلوبی داشته و سطح جرایم را در شهر کابل به گونه چشم گیر کاهش دهد.

آقای اندرابی، به مسولین امنیتی شهر کابل دستور داد که هسته و محلات جرمی مجرمین را شناسایی و در راستای بازداشت آنان هرچه عاجل اقدام نمایند.

سرپرست وزارت امور داخله پس از استماع گزارشات تیم های گزمه شهری، گفت که مطابق به طرزالعمل، این روند به هدف کاهش و جلوگیری از جرایم در شهر کابل مقطع‌یی نه؛ بلکه به صورت دوامدار خواهد بود.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور به سلسلۀ گفتمان ملی با شهروندان کابل خطاب به مسئولین گفت که در آیینۀ مردم تصویر شما خوب نیست، به همین منظور سلسلۀ بحث ملی را با شهروندان کابل آغاز کرده ام.

رییس جمهور غنی در دیدار با باشندگان ناحیه های ۱۸ و ۱۹ و ولسوالی ده سبز ولایت کابل گفت که مردم باید کاستی ها و مشکلات را بدون سانسور برایم مطرح نمایند.

اندرابی: سطح جرایم در شهر کابل کاهش یافته است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد