اندرابی-شدت-مبارزه-با-مواد-مخدر-را-قناعت‌بخش-خواند

سرپرست وزارت امور داخله افغانستان، دست‌آوردها و فعالیت‌های دو ماه پسین منسووبین پولیس کابل را در راستای بازداشت قاچاقبران و فروشندگان مواد مخدر قناعت بخش عنوان نمود.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله، روز گذشته طی یک نشست که در آن محمد هاشم اورتاق معین مبارزه با مواد مخدر، رؤسا و مسئولین معینیت مبارزه با مواد مخدر نیز اشتراک داشتند، وضعیت عمومی مبارزه با مواد مخدر درکشور را بررسی کرد.

دراین نشست روی دست آوردها، چالش‌ها و فعالیت‌های پولیس در راستای مبارزه با مواد مخدر بحث صورت گرفت.

سرپرست وزارت داخله، از فعالیت‌های منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر که منجر به بازداشت قاچاقبران و فروشندگان این مواد در کشور گردیده است، قدردانی نموده به مسوولین هدایت داد تا این فعالیت‌ها را شدت ببخشند.

وی تصریح کرد که مبارزه با قاچاقبران و شبکه‌های توزیع مواد مخدر در صدر اولویت کاری وزارت امورداخله قرارداشته و این وزارت متعهد به اجرای آن می‌باشد.

آقای اندرابی با ستایش از کارکرد پولیس مبارزه با مواد مخدرکابل، دست‌آوردها و فعالیت‌های دو ماه پسین این منسوبین را در راستای بازداشت قاچاقبران رده اول و دوم و فروشندگان مواد مخدر، قناعت بخش دانسته و بر بازداشت سایرافرادیکه دست به قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر در سطح شهرکابل میزنند، تاکید نمود.

این درحالی است که آگاهان نظامی و اعضای مجلس نمایندگان با ابراز نگرانی از قطع کمک یک میلیارد دالری امریکا به نیروهای امنیتی افغانستان می‌گویند که این موضوع برای نظام و ارتش کشور خبر ناگوار خواهد بود.

اندرابی شدت مبارزه با مواد مخدر را قناعت‌بخش خواند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد