اندرابی-طالبان-در-جبهات-جنگ-شکست-خورده-اند

وزیر داخله در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان مردم در مجلس سنا، گفت که طالبان پس شکست و تلفات سنگین در جبهات جنگ، اکنون به ترورهای هدفمند و کشتن افراد ملکی رو آورده اند.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، وزیر امور داخله، روز گذشته روی اوضاع امنیتی کشور به خصوص شهر کابل به اعضای مجلس سنا معلومات داد.

وی با اشاره به افزایش خشونت‌ها از سوی طالبان به منظور کسب امتیاز بیشتر در روند گفتگو های صلح، افزود که جنگجویان این گروه تروریستی پس از ناکامی در جبهات جنگ، به کشتار مردم ملکی رو آورده اند که این عمل آنان جنایات جنگی و همچنان در مغایرت با تمام اصول و ارزشهای اسلامی و بشری می‌باشد.
وزیر داخله گفت که تروریستان طالب قصد داشتند تا برخی از شهر های بزرگ کشور را تصرف نمایند اما پس از شکست و وارد شدن تلفات سنگین به آنان، اکنون دست به ترور های هدفمند و جاسازی ماین های مقناطیسی و کنار جاده‌یی زده اند که قربانی آن همه افراد ملکی و بی‌گناه می‌باشند.
آقای اندرابی تصریح کرد که اقدامات عملی برای مهار و از بین بردن شبکه های ترویستی که در ترور های هدفمند و جاسازی ماین ها نقش دارند، برداشته شده است و تعدادی از این جنایت کاران از سوی نیروهای امنیتی نیز بازداشت گردیده اند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که به اساس طرح جلسات شش و نیم /میثاق امنیتی، تشکیل پولیس در کابل دوبرابر می‌شود.

اندرابی: طالبان در جبهات جنگ شکست خورده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد