اندرابی-طالبان-در-میدان‌های-جنگ-شکست-خورده-اند

سرپرست وزارت داخله وضعیت امنیتی ولایات را ارزیابی کرده و گفته است که طالبان از ناتوانی و شکست در میدان‌های جنگ، دست به جاسازی ماین‌های کنار جاده و سایر اعمال تروریستی، می‌زنند.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله روز گذشته از طریق ویدیو کنفرانس با قوماندانان امنیه ولایات، وضعیت امنیتی کشور را مورد ارزیابی قرار داد.

در این ویدیو کنفرانس قوماندانان امنیه ولایات گزارشی از چگونگی وضعیت امنیتی را ارایه کردند و از تلاش‌های بیشتر در راستای مبارزه با جرایم و تروریزم به سرپرست وزارت امورداخله اطمینان دادند.

آقای اندرابی با اشاره به پایین آمدن سطح تهدیدات امنیتی گفت که تروریستان طالب اخیراً در نقاط مختلف کشور متقبل تلفات سنگین شده‌اند و از ناتوانی و شکست در میدان‌های جنگ، دست به جاسازی ماین‌های کنار جاده و سایر اعمال تروریستی، می‌زنند.

سرپرست وزارت امورداخله ضمن ابراز امتنان از تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی در امر مبارزه با جرایم جنایی و تروریزم، به مسوولین پولیس نیز دستور داد تا به نیازمندی‌های نیروهای پولیس توجه و به مشکلات آنان رسیدگی به موقع نمایند.

این درحالی است که سخنگوی وزارت امور داخلهٔ کشور می‌گوید که جنگجویان گروه طالبان در جریان ۵۰ روز گذشته ۱۹۵۹ "تحرک تهاجمی" را انجام داده اند.

اندرابی: طالبان در میدان‌های جنگ شکست خورده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد