انفجار-بمب-در-ولایت-غزنی-پنج-کشته-برجا-گذاشت

مقام‌های محلی در ولایت غزنی از کشته‌شدن دست‌کم پنج غیر نظامی در نتیجه برخورد موتر حامل‌شان با بمب کنار جاده‌ای خبر می‌دهند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی والی غزنی با نشر اعلامیه گفته است که این رویداد شام دیروز (چهارشنبه، 10 ثور) در روستای «نظرخان» ولسوالی اندر رخ داده است.

اعلامیه افزوده است؛ یک کودک، دو زن و دو مرد از جمله‌ی کشته‌شدگان این رویداد می‌باشند که از ساکنان اصلی ولسوالی خروار ولایت لوگر بوده‌اند.

دفتر مطبوعاتی والی غزنی گفته است که انفجار زمانی در موتر این افراد رخ داده که آنان می‌خواستند به دیدار خویشاوندان‌شان در ولسوالی اندر غزنی بروند.

مقام‌های محلی این ولایت این رویداد را به جنگ‌جویان طالب نسبت داده‌اند؛ اما این گروه تاکنون در این مورد اظهارنظری نکرده است.

در همین حال، هفته گذشته نیز در نتیجه برخورد یک موتر حامل غیر نظامیان با ماین جاسازی‌شده طالبان در ولسوالی جغتوی این ولایت، چهار غیر نظامی جان باختند.

این درحالی است که رییس جمهور غنی در پیوند به حمله انتحاری دیروز در پایتخت کشور، یکبار دیگر از طالبان خواست تا به آتش بس بشردوستانه در ماه مبارک رمضان و بخاطر مبارزۀ مؤثر با ویروس کرونا، تن دهند.

انفجار بمب در ولایت غزنی پنج کشته برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد