انفجار-در-شهر-کندز-کشته-و-زخمی-برجا-گذاشت

مقام‌های امنیتی تایید می کند که در پی انفجار ماین کارگذاری شده در یک بایسکل در شهر کندز دو نفر به شمول یک منسوب پولیس کشته شده و ۱۸ نفر دیگر زخم برداشته‌اند.

به گزارش افغان نیوز: فرماندهی پولیس کندز اعلام کرده‌است که این انفجار در ساحه‌ کهنه‌فروشی این شهر رخ داده و بر اثر آن یک سرباز پولیس و یک غیر نظامی کشته شده‌‌‌اند و ۱۸ غیر نظامی دیگر زخم برداشته‌اند.

هجرت‌الله اکبری، سخن‌گوی فرماندهی پولیس به رسانه ها گفته است که این رویداد ناشی از انفجار یک حلقه ماین مقناطیسی جاسازی‌شده در یک عراده «بایسکل» بوده است.

سخن‌گوی فرماندهی پولیس قندوز این رویداد را به گروه طالبان نسبت داده اما طالبان تاکنون در این زمینه واکنش نشان نداده‌اند.

در همین حال، طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله در توییتی نوشته است: «یک مقدار مواد انفجاری که توسط طالبان تروریست در یک عراده بایسکل در  شهر کندز جاسازی شده بود، ساعت ۱۱:۰۰ امروز انفجار کرد. در نتیجه این انفجار دو تن به شمول یک پولیس شهید و ۱۸ تن از هم‌وطنان ملکی ما مجروح گردیده‌اند.»

این درحالی است که جنگجویان طالبان شب گذشته نیز بر بخش‌هایی از مرکز قندوز حمله کردند که به گفته وزارت دفاع ملی، این حمله از سوی نیروهای دولتی عقب زده شده و ۱۱ طالب نیز کشته شده‌اند.

انفجار در شهر کندز 20 کشته و زخمی برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد