انفجار-دو-حلقه-ماین-کنار-جاده‌ای-در-کابل

سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید: دو حلقه ماین کنار جاده‌ای که در منطقه پروژه جدید تایمنی کابل منفجر شد اند، هیچ کدام تلفات جانی در پی نداشته است.

به گزارش افغان نیوز: طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله به رسانه ها گفته است که ماین اولی حدود ساعت ۶:۳۰ صبح امروز شنبه(24، حمل) در ساحه چهارراهی پروژه جدید سرک حلقوی روس‌ها، هنگام عبور یک عراده واسطه رنجر پولیس منفجر شد، که خساره جانی نداشت.

وی تصریح نمود که در انفجار این ماین، رنجر پولیس تخریب شده است.

سخنگوی وزارت امور داخله همچنین بیان کرده است که انفجار دومی ساعت 07:25 در همان منطقه صورت گرفت و آن انفجار نیز تلفاتی درپی نداشت.

در همین حال، فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل نیز به رسانه ها گفته است: در این دو انفجار که در فاصله یک ساعت از هم در چهارراهی پروژه جدید جاده حلقه‌ای روس‌ها رخ داد، سه نفر زخمی شده‌اند.

این درحالی است که وزارت امور داخله امروز یک شنبه(24، حمل) با نشر اعلامیه گفته است که پولیس زابل در پی راه اندازی عملیاتی، دو ماین "بشکه‌یی" جاسازی شده تروریستان طالب را در مربوطات ولسوالی شهرصفا، کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

در اعلامیه آمده است که این ماین ها، از سوی تروریستان طالب در جاده "بزرگ‌راه کابل_کندهار" در ولسوالی متذکره جهت آماج قرار دادن افراد ملکی جاسازی گردیده بود.

انفجار دو حلقه ماین کنار جاده‌ای در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد