انفجار-ماین-در-منطقه‌-پنجصد-فامیلی-شهر-کابل

وزارت داخله اعلام نموده که در نتیجه انفجار ماین کنار جاده در منطقه‌ پنجصد فامیلی، مربوطات حوزه پانزدهم امنیتی شهر کابل ۲ سرباز پولیس کشته و سه تن دیگر زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: این انفجار حوالی ۴:۳۰ صبح امروز (پنج‌شنبه، ۱۰ اسد) رخ داده‌است. وزارت داخله با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید که انفجار ناشی از ماینی جاسازی‌شده در کنار جاده در منطقه‌ پنجصد فامیلی از مربوطات حوزه پانزدهم امنیتی رخ داده که در نتیجه آن دو سرباز پولیس کشته شده اند.

نصرت رحیمی، سخن‌گوی این وزارت گفته است که این رویداد ناشی از انفجار یک ماین کارگذاری شده بوده که حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح در نزدیکی یک پاسگاه پولیس در ساحه‌ی "پنج‌صد فامیلی" حوزه‌ی پانزدهم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

به گفته‌ی او، سه سرباز دیگر در این رویداد نیز زخمی شده‌اند.

گروه طالبان با نشر خبرنامه‌ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و ادعا کرده است که در این انفجار شش سرباز پولیس کشته و زخمی شده‌اند.

این در حالی است که سه روز پیش (دوشنبه، ۷ اسد) در حمله‌ی گروهی از مهاجمان مسلح دفتر «روند سبز افغانستان» به رهبری امرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی محمداشرف غنی در شهر کابل، دست‌کم ۲۰ نفر کشته و ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت امور داخله یک روز پس از این حمله اعلام کرده بود که کشته‌شدگان شامل چهار نیروی امنیتی و ۱۶ غیرنظامی و زخمیان نیز شامل هفت نیروی امنیتی و ۴۳ غیرنظامی بوده‌اند.

گرچند مسئولیت این رویداد را شخص و یا گروهی به عهده نگرفت، اما ریاست‌جمهوری کشور دیروز (چهارشنبه، ۹ اسد) این حمله را به گروه طالبان نسبت داده بود.

انفجار ماین در منطقه‌ پنجصد فامیلی شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد