بازداشت-تن-به-اتهام-انجام-جرایم-جنايی-از-هرات-و-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پوليس ولایت‌های کابل و هرات با انجام چندين عمليات جداگانه، ۳۱ تن را به اتهام سرقت‌های مسلحانه، حمل و نگهداری غیر قانونی سلاح و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزات که امروز پنج شنبه(18، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبین پوليس هرات با انجام چندين عمليات جداگانه، ۱۵ تن را به اتهام انجام جرایم جنايی چون؛ سرقت‌های مسلحانه، حمل و نگهداری غیر قانونی سلاح و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد افراد بازداشت شده، ۱میل سلاح کلاشینکوف، ۴ میل تفنگچه کمری، ۶ عدد شاژور، ۲ عراده موتر، ۴ عراده موتورسایکل و ۶ سیت موبایل بدست آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که در پی چندین عملیات اوپراتیفی منسوبین پولیس کابل طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ تن مظنون در پیوند به جرایم جنایی از نقاط مختلف نواحی شهر و ولسوالی‌های ولایت کابل دستگیر گردیدند.

این افراد به ارتکاب جرایم جنائی چون قتل، مجروحیت، سرقت وسایط، سرقت موبائل، اخلال امن و نظم عامه و انتقال سلاح غیر قانونی از مربوطات نواحی اول، چهارم، ششم، هفتم، نهم، دوازدهم و سیزدهم شهر کابل توسط پولیس شناسائی و دستگیر گردیده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که از نزد مظنونین بازداشت شده، ۵ میل تفنگچه کمری و یک عراده واسطه سرقت شده نیز بدست آمده است.

این درحالی است که روز گذشته، منسوبان پولیس مبارزه با جرایم جنائی قومندانی امنیه ولایت بلخ، یک گروه سه نفری سارقین مسلح را دستگیر کردند.

بازداشت 31 تن به اتهام انجام جرایم جنايی از هرات و کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد