بازداشت-تن-به-اتهام-جرایم-مختلف-از-هفت-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس مبارزه باجرایم جنائی در ولایت‌های ننگرهار، بغلان، غور، فاریاب، میدان وردک، خوست و بلخ ۱۳ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر، چپاولگری و جعل پول بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(30، دلو) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس مبارزه باجرایم جنائی قومندانی امنیه ولایت ننگرهار، پنج تن را در پیوند به جرایم جنائی به ویژه جنگ مغلوبه، چپاولگری و جعل پول از مربوطات حوزه دوم، شهر جلال آباد و ولسوالی بهسود این ولایت بازداشت کرده اند.

هم چنان، منسوبین پولیس ننگرهار با انجام یک عملیات در مربوطات ولسوالی کامه ولایت ننگرهار، از استخراج معادن سنگ‌های قیمتی نیز جلوگیری کرده اند. دراین عملیات، یک عراده موترباربری ومقداری وسایل وتجهیزات که دراستخراج معادن از آن استفاده می شود، نیز بدست آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر روزگذشته، هشت تن را در پیوند به قاچاق وفروش مواد مخدر، از مربوطات ولایت‌های ننگرهار، بغلان، غور، فاریاب، میدان وردک، خوست و بلخ بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد این افراد، مقداری 18 کیلوگرام چرس، 3 کیلوگرام تریاک ومقداری مواد مخدر نوع هیروئین وشیشه نیز بدست آمده و دوسیه های نسبتی افراد بازداشت شده، جهت تحقیقات به نهاد مربوطه سپرده شده اند.

وزارت داخله وعده سپرده که نیروهای پولیس، درامر مبارزه با مواد مخدر به گونه جدی کار وپیکار می کنند و در راستای رد یابی و بازداشت قاچاقبران و فروش شنده گان مواد مخدر از هرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

بازداشت 13 تن به اتهام جرایم مختلف از هفت ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد