بازداشت-تن-به-اتهام-قاچاق-مواد-مخدر-و-سرقت-از-سه-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس در ولایت‌های کابل، بدخشان و کندز ۱۱ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر و سرقت بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(6، حوت) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس قومندانی کنترل دروازه های شهر کابل با انجام دوعملیات جداگانه با نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، سه تن را درپیوند به قاچاق مواد مخدر و اسلحه از دروازه تلاشی چوک ارغندی بازداشت کرده اند. از نزد افراد بازداشت شده، دومیل تفنگچه، 420 گرام چرس و مقداری پول نیز بدست آمده که جهت تحقیقات به نهاد مربوطه سپرده شده اند.

همچنان، پولیس ولایت کندز، با انجام دو عملیات جداگانه، مقداری 20 کیلوگرام چرس، دو کیلوگرام تریاک، 8 بوتل مشروبات الکولی و 11 قرص تابلیت های نشه آور"کا" را کشف وبدست آورده اند.

مواد مخدریاد شده، در دو روز اخیر از مربوطات حوزه‌های هفتم و هشتم امنیتی شهر کندز کشف وبدست آمده و در پیوند به آن، دو تن بازداشت شده است.

در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسوبان پولیس قومندانی امنیه ولایت بدخشان، روزگذشته با انجام یک عملیات اوپراتیفی درمربوطات ولسوالی کشم، دوتن را در پیوند به قاچاق هیروئین بازداشت کردند. ازنزد افراد بازاشت شده، مقداری 5 کیلوگرام هیروئین نیز بدست آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که پولیس کابل دریک اقدام سریع اوپراتیفی، یک گروهی چهار نفری دزدان را از مربوطات حوزه هفتم کابل بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این گروهی دزدان، مبلغ 16500 دالرامریکائی، 16000 افغاني، يك ميل تفنگچه كمري و یک مقدار اسناد را همراه با یک سیف از یک منزل مسکونی در منطقه ده بالای چهلستون مربوط حوزه هفتم به سرقت برده بودند. سارقین بازداشت شده، در نتیجه تلاش های پولیس از ساحه نه برجه و ده بالا چهلستون، بازداشت و به جرم شان اعتراف نموده اند.

بازداشت 11 تن به اتهام قاچاق مواد مخدر و سرقت از سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد