بازداشت-تن-به-اتهام-قتل-و-سرقت-از-خوست،-تخار-و-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس مبارزه با جرایم جنایی ۷ تن را به اتهام قتل و سرقت از ولایت های کابل، تخار و سرپل بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(31، اسد) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه ولایت خوست، در دو عملیات جداگانه، دو تن را در پیوند به دو قضیه قتل از مرکز آن ولایت بازداشت کردند.

اعلامیه همچنان افزوده است که پولیس قوماندانی امنیه ولایت تخار روز گذشته یک تن را به اتهام قتل خانم اش، از مربوطات ولسوالی بهارک آن ولایت، شناسایی و بازداشت نمود.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که پولیس کابل در عملیات های جداگانه 4 تن را در پیوند به سرقت و رهزنی از نقاط مختلف این شهر شناسایی و بازداشت کردند.

در اعلامیه آمده است که از جمله این افراد؛ دوتن به اتهام رهزنی و چپاولگری از مربوطات ولسوالی فرزه ولایت کابل و یک رهزن از ساحه حوزه دوم امنیتی این شهر بازداشت شدند.

وزارت تصریح نموده است؛ یک سارق دیگر که اموال و زیورات یک باشنده ناحیه پانزده شهر کابل را از منزل وی به سرقت برده بود، روز گذشته با اموال سرقت شده از سوی پولیس کابل بازداشت شد.

بازداشت 7 تن به اتهام قتل و سرقت از خوست، تخار و کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد