بازداشت-تن-به-ارتکاب-جرایم-جنایی-از-بغلان-و-هرات

منسوبین پولیس ولایت‌های بغلان و هرات ۲۳ تن را در پیوند به جرایم چون؛ سرقت‌های مسلحانه، قتل و قاچاق سلاح از مربوطات مختلف این ولایت‌ها بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور با نشر اعلامیه گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت بغلان، ۹ تن را در پیوند به جرایم چون؛ سرقت‌های مسلحانه، سرقت وسایط نقلیه و قتل از مربوطات شهر پلخمری مرکز این ولایت بازداشت نموده‌اند.

اعلامیه افزوده است که این افراد در پی چندین عملیات منسوبین پولیس ولایت بغلان، طی دو روز اخیر بازداشت گردیده‌‌اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت هرات، ۱۴ تن را در پیوند به جرایم چون؛ سرقت‌های مسلحانه، سرقت وسایط نقلیه، خرید و فروش و حمل سلاح غیر قانونی، از نقاط مختلف این ولایت بازداشت نموده‌اند.

در اعلامیه آمده است که این افراد در پی چندین عملیات منسوبین پولیس ولایت هرات، طی چهار روز اخیر همراه با وسایط مسروقه، تجهیزات و سلاح‌های مختلف‌النوع بازداشت گردیده‌اند.

این درحالی است که شماری از باشندگان و فعالان مدنی از بلند رفتن گراف نا امنی‌ها، ترور، آدم ربایی، سرقت‌های مسلحانه‌ و لت کوب شهروندان، اظهار نگرانی می‌کنند و حکومت را در قسمت کاهش این جرایم به کم‌کاری متهم می‌سازند.

بازداشت 23 تن به ارتکاب جرایم جنایی از بغلان و هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد