بازداشت-تن-در-پیوند-به-انجام-جرایم-جنایی-از-کابل-و-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس ولایت های هرات و کابل طی چندین عملیات مختلف ۱۵ تن را در پیوند به انجام جرایم چون قتل، مجروحیت، سرقت وسایط، اخلال امن و نظم عامه، انتقال سلاح غیر قانونی و رهزنی بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(27، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس کابل در پی چندین عملیاتی در دو روز گذشته، ۱۳ تن را در پیوند به انجام جرم‌های جنائی از نقاط مختلف نواحی شهر و ولسوالی‌های ولایت کابل بازداشت کرده اند.

در اعلامیه آمده است که این افراد به ظن انجام جرایم چون قتل، مجروحیت، سرقت وسایط، اخلال امن و نظم عامه، انتقال سلاح غیر قانونی و رهزنی از مربوطات ناحیه‌های اول، پنجم، دهم، یازدهم، سیزدهم، پانزدهم و ولسوالی‌های چهار آسیاب و بگرامی ولایت کابل بازداشت شده‌اند.

همچنان از نزد افراد بازداشت شده، ۲ میل سلاح کلاشینکوف و یک عراده واسطه سرقت شده بدست آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس ولسوالی غوریان قومندانی امنیه ولایت هرات، در پی راه اندازی یک عملیات هدفمند، ۲ تن از تروریستان خطرناک و حرفوی را که در ترورهای اخیر افراد ملکی و نیروهای امنیتی در ولسوالی غوریان هرات دست داشتند، از مربوطات این ولسوالی بازداشت نمودند. از نزد افراد بازداشت شده، یک میل سلاح ماشیندار و یک عراده موترسایکل بدست آمده است.

این درحالی است که دو روز قبل نیز منسووبین پوليس هرات ۱۴ تن را در پیوند به قتل، سرقت‌های مسلحانه و حمل غیر قانونی سلاح بازداشت کردند.

بازداشت 15 تن در پیوند به انجام جرایم جنایی از کابل و هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد