بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-از-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در چهارچوب «میثاق امنیتی»؛ ۱۱ تن در پیوند به جرایم از کابل بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(14، عقرب) منتشر شده، آمده است که منسووبان پولیس قوماندانی امنیه کابل در چهار چوب «میثاق امنیتی» چندین عملیات را جهت ردیابی و بازداشت مجرمین انجام دادند که درنتیجه آن ۱۱ تن را در پیوند به انجام جرایم بازداشت کرده‌اند.

اعلامیه افزوده که از جمله این افراد؛ دوتن به ارتکاب انتقال سلاح غیرقانونی از ناحیه‌های ششم و بیست‌یکم، دو فرد به ارتکاب کمیشن‌کاری از ناحیه دوازدهم، دو تن در پیوند به فروش مواد مخدر و یک تن دیگر در پیوند به قضیه قتل یک جوان از نواحی دهم وهفدهم، دو تن در پیوند به دزدی‌های مسلحانه و چپاول از ناحیه یازدهم، یکتن به ارتکاب مجروحیت از ناحیه پانزدهم و یک فرد دیگر به ارتکاب دزدی نمبر پلیت از مربوطات ولسوالی شکردره بازداشت شده‌اند.

بر بنیاد گزارش پولیس کابل، در ۲۴ ساعت گذشته، شش رویداد جنائی و دو رویداد تروریستی درمربوطات کابل به وقوع پیوسته است.

وزارت داخله می‌گوید که منسووبان پولیس قوماندانی امنیه کابل، در چهارچوب «میثاق امنیتی» عملیات‌ها را به هدف‌ ردیابی و بازداشت مجرمین و اخلال گران امن و نظم در کابل شدت بخشیده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته نیز وزارت داخله کشور اعلام نمود که به‌شمول دو مجرم زیر پیگرد؛ چهار تن در پیوند به جرایم جنایی از کابل بازداشت شدند.

بازداشت 11 تن در پیوند به جرایم از کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد