بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنائی-از-پنج-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین ولایت‌های پروان، کابل، تخار، پکتیا وسرپل ۲۴ تن را در پیوند به اختطاف، سرقت‌های مسلحانه، حمل سلاح غیر قانونی و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(3، میزان) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل، طی ۴۸ ساعت گذشته در پی چندین عملیات اوپراتیفی، ۱۹ تن  را در پیوند به جرایم جنائی از نقاط مختلف شهر کابل بازداشت نموده‌اند.

در اعلامیه آمده است که این افراد به ظن اختطاف، سرقت مسلحانه، حمل سلاح غیر قانونی، فروش مواد مخدر، اخلال امن و نظم عامه و چپاولگری موبایل از نقاط مختلف نواحی، اول، چهارم، ششم، هفتم، نهم، دهم و هفدهم شهر کابل توسط پولیس شناسائی و بازداشت گردیدند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با موادمخدر، با اجرای چندین عملیات اوپراتیفی در مربوطات ولایت‌های کابل، پروان، تخار، پکتیا و سرپل، پنج تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدربازداشت کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که ازاین میان؛ یکتن به ارتکاب قاچاق ده کیلوگرام"چرس" از دسپیچری کابل، دو تن به ارتکاب فروش مواد مخدر از ولایت‌های پروان و تخار، یک‌تن به ارتکاب قاچاق ۱۵۰ کیلوگرام "چرس" از مربوطات ولسوالی آحمد آبا ولایت پکتیا و یکتن دیگرهمراه با مقداری مواد مخدر نوع "شیشه و هیروئین" از مرکز ولایت سرپل بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته، فعالان جامعه مدنی و فرهنگیان غرب کابل طی یک حرکت اعتراضی و اجرایی تئاتر خیابانی از ناامنی‌ها در شهر کابل انتقاد کرده و می‌گویند که نهادهای امنیتی با عاملان قتل و دزدان مسلح برخورد قانونی نمی‌کنند.

بازداشت 24 تن در پیوند به جرایم جنائی از پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد