بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنایی-از-هرات،-کابل-و-بلخ

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس قوماندانی های امنیه ولایت‌های هرات، کابل و بلخ ۲۰ تن را در پیوند به قتل، دزدی‌های مسلحانه و چپاولگری از مربوطات این ولایات بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(4، اسد) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه هرات، طی چندین عملیات جداگانه، یازده تن را به ظن انجام سرقت‌های مسلحانه، سرقت و سایط نقلیه، حمل و نگهداری سلاح غیرقانونی، فروش مواد مخدر و فساد اخلاقی دستگیر نموده‌اند.

اعلامیه افزوده است که این افرادا از مربوطات نواحی پنجم، ششم، هشتم، نهم و دوازدهم شهر هرات بازداشت  گردیده‌اند. از نزد افراد بازداشت شده، دو میل تفنگچه "کمری"، دو عراده موتر، سه عراده موترسایکل، هفت سیت موبایل مسروقه و مقداری مواد مخدر مختلف النوع بدست آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس قوماندانی امنیه کابل، با اجرای عملیات هدفمند، یک گروه سه نفری سارقین مسلح را دستگیر کرده اند که از مدتی در قضایائی جرمی به ویژه دزدی‌های مسلحانه در مربوطات حوزه های دوازدهم، شانزدهم و ولسوالی بگرامی کابل نقش داشتند. ازنزد این دزدان، دو قبضه تفنگچه نیز بدست آمده است.

همچنان در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسوبان پولیس قوماندانی امنیه ولایت بلخ، با اجرای چندین عملیات هدفمند درمربوطات حوزه‌های سوم، چهارم، هفتم وهشتم امنیتی شهر مزار، شش جنایت کار حرفوی را که در قضایائی گونه گون جرمی به ویژه قتل، دزدی‌های مسلحانه و چپاولگری نقش داشتند، بازداشت کرده‌اند.

درجمع افراد بازداشت شده، سه جنایت کار که در قضایائی جرمی چون قتل و دزدی‌های مسلحانه در کابل نقش داشتند و پس از ارتکاب جرم به ولایت بلخ فرار کرده بودند، نیز شامل هستند.

در اعلامیه آمده است که ازنزد این گروه، دو قبضه تفنگچه، یک قبضه چاقو ویک عراده موترسایکل نیز بدست آمده و دوسیه‌های نسبتی آنان پس از تحقیقات ابتدائی به نهادهای مربوط سپرده خواهد شد.

این درحالی است که منسوبین پولیس، روز گذشته ۱۶ تن از جنایتکاران حرفوی را از مربوطات ساحه "سیاه‌بینی" ولسوالی بگرامی ولایت کابل، بازداشت نمودند.

بازداشت 20 تن در پیوند به جرایم جنایی از هرات، کابل و بلخ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد