بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-شش-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۱۶ تن در پیوند به جرایم مختلف از مربوطات ولایت‌های کاپیسا، بادغیس، خوست، ننگرهار، هرات و قندهار بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(29، دلو) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ولایت هرات، یک گروه سه نفری دزدان حرفوی را از مربوطات حوزه هشتم شهر هرات بازداشت کرده اند.

این گروهی دزدان، در تحقیقات ابتدائی مبنی بر انجام چندین قضیه جرمی به ویژه دزدی پول در شهر هرات، اعتراف نموده اند. هم چنان منسوبین پولیس هرات، یکتن را در پیوند به سرقت اموال از مربوطات حوزه دوم شهرهرات بازداشت کرده است.

از نزد این گروه سارقین، مقداری پول و یک عراده موترسایکل نیز بدست آمده و به رویت اسناد به مالک اش تسلیم داده شده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر قومندانی امنیه ولایت قندهار، شش تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر ازمیدان هوائی بین المللی احمدشاه بابا بازداشت کرده اند. از این میان، 5 تن در پیوند به قاچاق هیروئین به شکل کپسول در بطن و یکتن درپیوند به قاچاق هیروئین در بیک سفری بازداشت گردیده اند.

در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، شش تن را درپیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از مربوطات ولایت‌های کاپیسا، بادغیس، خوست، ننگرهار و هرات بازداشت کرده اند.

از نزد این افراد، مقداری تریاک، هیروئین، شیشه، دوکیلوگرام چرس ویک میل سلاح کلاشینکوف و مقدارمهمات نیز بدست آمده است.

بازداشت 16 تن در پیوند به جرایم مختلف از شش ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد