بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-شهر-کابل

وزارت امور داخله اعلام نموده که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل در یک هفته گذشته طی عملیات های جداگانه ۳۰ تن را در پیوند به قتل، سرقت های مسلحانه، فروش مواد مخدر و حمل سلاح غیر قانونی بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(24، میزان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل در یک هفته گذشته در عملیات های جداگانه 24 تن را درپیوند به جرایم مختلف از جمله؛ قتل، سرقت های مسلحانه و حمل سلاح غیر قانونی باز داشت نمودند.

این افراد از مربوطات ناحیه های، اول، چهارم، پنجم، هفتم، دوازده هم، شانزده هم و هژده هم شهر کابل و ولسوالی پغمان یازداشت گردیده اند که از نزد آنان، پنج عراده وسایط نقلیه سرقت شده و چهار میل سلاح نیز به دست پولیس افتاده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که پولیس کابل، دو دزد مسلح حرفوی را بنام های قاسم مشهور به "هایلکس" و حسام مشهور به " بچه سناتور" که در چندین قضیه چون؛ دزدی مسلحانه و چپاولگری درمربوطات حوزه اول کابل نقش داشتند، بازداشت کرده اند.

این افراد، مجرمین حرفوی متکرر بوده و از مدتی بدینسو تحت تعقیب پولیس نیز قرار داشتند که سرانجام، روزگذشته، بعد از یک درگیری مسلحانه با پولیس بازداشت شدند.

همچنان در یک اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که نیرو های ویژه مبارزه با مواد مخدر طی یک عملیات، چهار تن را به اتهام فروشی مواد مخدر از مربوطات ناحیه دهم، چهارم و نساجی بگرامی شهر کابل بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از نزد افراد بازداشت شده به مقدار دو کیلوگرام مواد مخدر، پنجاه لیتر مشروبات الکولی، بیست خریطه پلاستیکی مشروبات الکولی و یک عراده واسطه نقلیه کشف و ضبط گردیده است.

بازداشت 30 تن در پیوند به جرایم مختلف از شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد