بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-پنج-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت های غزنی، کابل، ننگرها، بغلان و پروان ۹ تن در پیوند به قتل، سرقت و قاچاق مواد مخدر بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دوشنبه(27، جوزا) منتشر شده، آمده است که منسوبین قوماندانی امنیه ولایت غزنی دو تن را حین سرقت یک عراده واسطه نقلیه از ساحه حوزه دوم امنیتی آن ولایت بازداشت کرده اند.

قابل یادآوری است که یک تن از بازداشت شده گان این قضیه دو سال قبل نیز از سوی پولیس به اتهام اختطاف بازداشت شده بود و پس از حکم دادگاه این مجرم موفق به فرار گردیده بود.

اعلامیه افزوده است که همچنان پولیس بغلان یک تن را به اتهام سرقت های مسلحانه از مربوطات ولسوالی بنو آن ولایت بازداشت کرده و از نزد این فرد، یک میل سلاح کلاشینکوف نیز به دست پولیس آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین پولیس حوزه سیزده قوماندانی امنیه ولایت کابل یک تن را به اتهام قتل از ناحیه سیزدهم شهر کابل شناسایی و بازداشت کردند.

اعلامیه تصریح نموده که فرد بازداشت شده یک سال قبل پس از به قتل رساندن یکتن از باشنده گان ناحیه سیزدهم شهر کابل فرار نموده بود.

در یک اعلامیه دیگر که از سوی وزارت داخله منتشر شده، آمده است که در نتیجه عملیات ویژه نیروهای قطعات خاص پولیس ملی، شب گذشته در مربوطات ولسوالی دوربابا ولایت ننگرهار، یکتن در پیوند به قاچاق، ۸۶ کیلوگرام مواد مخدر و ۷۰۰ مترلین ثانیه سوز بازداشت گردیده است.

در همین حال منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدرقوماندانی امنیه ولایت ننگرها، یک تن را در پیوند به قاچاق ۶ کیلوگرام مواد مخدر از مربوطات ولسوالی سرخرود آن ولایت باز داشت نموده است.

از سویی دیگر؛ منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت پروان، ۱۸کیلوگرام مواد مخدر را که در یک عراده واسطه نقلیه ، بشکل ماهرانه جابجا شده بود، از مربوطات ولسوالی سالنگ کشف و بدست ضبط نمودند و در پیوند به این قضیه ۳ تن را بازداشت کرده اند.

بازداشت 9 تن در پیوند به جرایم مختلف از پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد