بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-چهار-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های کابل، هرات، خوست و کاپیسا ۱۷ تن را در پیوند به سرقت، حمل سلاح غیر قانونی و قتل از نقاط مختلف این ولایات بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(16، قوس) منتشر شده، آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های کابل، هرات، خوست و کاپیسا در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌ی 13 تن را در پیوند به سرقت، حمل سلاح غیر قانونی و قتل از نقاط مختلف ولایات متذکره بازداشت نمودند.

از این میان؛ پنج تن به شمول یک بانو در پیوند به سرقت پول نقد و موبایل و حمل سلاح غیر قانونی از نواحی دوم، هفدهم و هجدهم و ولسوالی بگرامی ولایت کابل، چهار سارق از ناحیه هفتم شهر هرات، سه تن در پیوند به حمل سلاح غیر قانونی و سرقت از ولسوالی های تگاب و حصه دوم ولایت کاپیسا و یک تن در پیوند به سرقت وسایط از ناحیه دوم شهر خوست بازداشت گردیده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد افراد بازداشت شده، چندین میل سلاح، پول نقد و برخی اموال سرقت شده بدست پولیس آمده است.

از سوی هم، پولیس کابل به تعداد 113 تن از جوانانی را که در مقابل مکتب ها و نهاد های تحصیلی موجب آزار و اذیت دانش آموزان و دانشجویان می گردیدند؛ جمع آوری نموده که پس از ثبت هویت و گرفتن تعهد از آنان، دو باره آزاد خواهند شد.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت هرات، در پی عملیاتی، یک گروه چهار نفری سارقین مسلح را از مربوطات حوزه ششم شهر هرات بازداشت نمودند.

این چهار سارق پس از آنکه یک عراده موتر را در ناحیه ششم شهر هرات سرقت نموده بودند، از سوی پولیس شناسایی و در پی یک درگیری با نیروهای پولیس زخمی و سپس بازداشت شدند.

در اعلامیه آمده است که سارقین بازداشت شده در چندین مورد سرقت های مسلحانه دست داشته و از نزد آنان یک میل تفنگچه همراه با موتر سرقت شده بدست پولیس آمده است.

بازداشت 17 تن در پیوند به جرایم مختلف از چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد