بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرم-های-جنایی-از-شهر-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس کابل، ۱۶ تن را در پیوند به جرم های جنایی از بخش‌های مختلف این شهر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(14، حوت) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس به خاطر ایجاد فضای امن و مصوون برای باشنده گان کابل، چندین عملیات اوپراتیفی را در بخش‌های مختلف کابل به هدف ردیابی مجرمین انجام دادند که درنتیجه آن، 16 تن را در پیوند به جرم‌های جنایی به ویژه قتل، مجروحیت، سرقت موتر، پلیت ومنزل، چپاولگری، سلاح بدون مجوز قانونی و فریبکاری بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این افراد در 48 ساعت گذشته، از مربوطات حوزه های اول، سوم، ششم، هفتم، نهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، بیست یکم، ولسوالی‌های پغمان و چهار آسیاب کابل بازداشت شده اند.

وزارت داخله تصرحی نموده است که دراین عملیات ها، برعلاوه رد یابی وبازداشت 16 تن افراد مظنون، دومیل تفنگچه، یک قبضه برچه، دوعراده موترمسروقه نیز بدست آمده و به مالک اش تسلیم داده شده است.

این درحالی است که در این اواخیر، سرقت های مسلحانه در نقاط مختلف شهر کابل باعث نگرانی مردم شده و نیروهای امنیتی همواره از بازداشت گروهی از سارقین مسلح و قتل های هدفمند خبر می دهند.

بازداشت 16 تن در پیوند به جرم های جنایی از شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد