بازداشت-دو-عضو-گروه-داعش-از-شهر-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قطعات خاص پولیس، دوعضو گروه تروریستی داعش را از مربوطات حوزه دوهم امنیتی شهر کابل بازداشت کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(5، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس، عملیات هدفمندی ضد تروریستی را درمربوطات حوزه دوهم امنیتی شهر کابل انجام داده اند که در نتیجه آن، دوعضو گروه تروریستی داعش بازداشت شده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد افراد بازداشت شده، مدارک و شواهد مبنی برعضویت در گروه تروریستی داعش، ۱۵۷۳۰۰ افغانی ویک هزار دالر امریکائی نیز بدست آمده است.

وزارت داخله تصریح نموده که این افراد، پس ازبازداشت با دوسیه نسبتی شان، به نهاد مربوطه سپرده شده‌اند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز چهار‌شنبه(5، قوس) به سلسه نشست "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که یک دوسیه منظم حاوی هشتاد و هشت نفر از اعضای هسته های خوابیده تروریستان در کابل به ریاست امنیت ملی کابل تحویل داده شد.

آقای صالح گفت: ریاست امنیت ملی و پولیس کابل سر از امروز در موتر های خاص در نقاط مختلف کابل وسایط مشکوک را تلاشی خواهند نمود و این ابتکار بخاطر تقویت پوسته های ثابت است.

معاون نخست ریاست جمهوری همچنان گفته است که در بیست وچهار ساعت گذشته ۹ نفر از تروریستان طالب و طالبان داعشی در اثر انجام ۲۴ عملیات مشترک در سراسر کابل دستگیر گردیده اند.

بازداشت دو عضو گروه داعش از شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد