بازداشت-دوتن-به-ارتکاب-قتل-و-تجاوز-جنسی-از-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس ۲ تن را به ارتکاب قتل و تجاوز جنسی ازمربوطات حوزه‌های ششم وهجدهم شهر کابل بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(26، جدی) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس کابل، دوتن را به ارتکاب قتل و تجاوز ازمربوطات حوزه‌های ششم وهجدهم، بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که روزگذشته، یک خانم به ارتکاب قتل شوهرش از شهرک فیصل مربوطات حوزه ششم امنیتی کابل بازداشت و دوسیه نسبتی اش جهت بررسی به نهاد های مربوطه سپرده شده است.

وزارت داخله تصریح نموده است؛ یکتن که چندی قبل بر یک دختر در ولسوالی مالستان ولایت غزنی تجاوز کرده بود و تحت پیگرد پولیس قرار داشت، سرانجام روزگذشته، ازمربوطات حوزه هجدهم کابل بازداشت و دوسیه نسبتی اش جهت بررسی به نهادهای مربوطه سپرده شده است.

این درحالی است که وزارت داخله همواره می گوید که نیروهای پولیس ملی به ویژه پولیس کابل، درامرمبارزه با جرم‌های جنائی به شدت کار وپیکار می کنند ودر راستای رد یابی وبازداشت مجرمین، وایجاد فضای مصوون به باشنده گان کابل، از هرگونه تلاش وفداکاری دریغ نخواهند کرد.

بازداشت دوتن به ارتکاب قتل و تجاوز جنسی از کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد