بازداشت-رییس-باندهای-جرايم-جنايی-از-پنجشیر

نیروهای امنیتی، شخصی بنام حامد مشهور به «حامد غنچو» رئيس يكی از باندهای سازمان يافته جرايم جنايی را از مربوطات ولایت پنجشیر بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت امور داخله، امروز دوشنبه(۱۴، سرطان) با نشر اعلامیه گفته است که منسووبين امنیتی در پی عملیات هدفمند، يك تن به بنام حامد مشهور به «حامد غنچو» رئيس يكی از باندهای سازمان يافته جرايم جنايی را از مربوطات ولایت پنجشیر بازداشت کردند.

اعلامیه می‌افزاید که اين فرد، مظنون به ارتكاب چندين مورد قتل در بخش‌های مختلف شهر كابل، تهديد به مرگ افراد و باجگيری از دكانداران در ناحيه دوم و چهارم شهر كابل می باشد.

غنچو در اظهارات ابتدايی خود به ارتكاب جرايم متعدد اعتراف نموده و همچنان اطلاعات زياد اپراتيفی و عرائض شهروندان بالای وی موجود می باشد.

در اعلامیه آمده که وی از قبل تحت تعقيب پوليس قرار داشت و نامش در ليست افراد تحت پيگرد ميثاق امنيتي كابل نيز درج می‌باشد. از نزد این فرد یک میل سلاح کلاشینکوف نیز به دست آمده است.

وزارت داخله از مردم خواسته است که در صورت ادعا بالای اين فرد، به‌منظور پي‌گيری هر چه بهتر و تحقق عدالت، به ریاست مبارزه با جرایم جنايی این وزارت مراجعه کنند.

این درحالی است که روز گذشته، منسووبین پولیس حوزه اول شهر کابل در پی راه اندازی یک عملیات هدفمند، سه تن را که ذریعه یک موتر تیز رفتار پول و موبایل باشنده‌گان کابل را با تهدید اسلحه به سرقت می‌بردند، از ساحه تپه نادرخان بازداشت نمودند.

بازداشت رییس باندهای جرايم جنايی از پنجشیر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد