بازداشت-سارق-مسلح-از-ناحیه-نزدهم-شهر-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در پی راه اندازی یک عملیات در ولایت کابل ۱۰ سارق مسلح بازداشت و یک عراده موتر سرقت شده دوباره به مالک آن تسلیم داده شد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(30، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای فرماندهی پولیس ولایت کابل، در پی راه اندازی عملیاتی، یک سارق حرفوی را همراه با 8 تن از زیردستانش از مربوطات ناحیه نزدهم شهر کابل، همراه با یک عراده موتر "تانکر بارگیری شده گاز مایع" سرقت شده، بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که سارقین بازداشت شده، چندی پیش، یک موتر "تانکر بارگیری شده گاز مایع" را از مسیر شاهراه کابل-میدان وردک سرقت نموده و قصد داشتند تا آن را در شهر کابل به فروش برسانند.

وزارت داخله تصریح نموده است که از سوی هم، یک سرگروه دیگر دزدان مسلح نیز از ولسوالی ده‌‍سبز کابل بازداشت و نیز یک عراده موتر "کرولا 2016" سرقت شده که توسط منسوبین پولیس کابل از مربوطات ناحیه هفدهم کشف شده بود، دوباره به مالک آن تسلیم گردید.

این درحالی است که اداره هماهنگی کمک‌های بشری سازمان ملل متحد (اوچا) در (۱۷ دسمبر) با نشر یک اعلامیه گفت که افغانستان در حال حاضر با مرگبارترین بحران در سرتاسر زمین روبه‌رو است.

بازداشت 10 سارق مسلح از ناحیه نزدهم شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد