بازداشت-سارق-مسلح-از-چهار-ولایت-کشور

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس ولایت‌های هلمند، سمنگان، پروان و تخار ۹ تن را در پیوند به سرقت‌های مسلحانه از نقاط مختلف این ولایات بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(25، حمل) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ولایت‌های هلمند، سمنگان و تخار شش تن را در پیوند به سه قضیه سرقت بازداشت کردند.

اعلامیه افزوده است که يك تن اين افراد از ولسوالي نادعلي ولايت هلمند، دو تن از ساحه حوزه اول امنیتی شهر ایبک مرکز سمنگان در پیوند به سرقت اموال منازل و سه تن دیگر از ساحه ماموریت سمت دوم شهر تالقان مرکز ولایت تخار در پیوند به سرقت یک‌عراده واسطه نقلیه، بازداشت شده اند.

وزارت امور داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس ولایت پروان طی عملیاتی، سه تن را درپیوند به سرقت‌های مسلحانه بازداشت نمودند.

این گروه سه نفری سارقین که در قضایائی سرقت‌های مسلحانه در مسیر شاهراه کابل- پروان نقش داشتند، در یک عملیات اوپراتیفی پولیس از مربوطات ولسوالی شینواری ولایت پروان ردیابی وبازداشت شده اند.

این درحالی است که روز گذشته نیز وزارت امور داخله کشور اعلام نموده بود که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت نیمروز ۵ تن را در پیوند به قتل، ترور و سرقت های مسلحانه بازداشت کرده اند.

بازداشت 9 سارق مسلح از چهار ولایت کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد