بازداشت-سارق-مسلح-حرفه-ای-در-شهر-کابل

فرماندهی پولیس کابل اعلام نموده که نیروهای امنیتی یک گروپ شش نفری سارقان مسلح حرفه ای را از مربوطات ناحیه یازدهم و پانزدهم شهر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه فرماندهی پولیس کابل آمده است که این افراد حوالی ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب گذشته در نتیجه یک عملیات ویژه بازداشت شدند.

به نقل از اعلامیه فرماندهی کابل؛ از نزد بازداشت شدگان ۴ میل تفنگچه، یک قبضه برچه و یک عراده واسطه نقلیه نوع کرینا نیز بدست آمده است.

فرماندهی کابل افزوده است: این باند شش نفری سارقان مسلح حرفوی به سرکرده گی فیاض مشهور به ملا فیاض از چندی به اینسو در مربوطات ناحیه یازدهم و پانزدهم شهر کابل فعالیت داشتند.

این افراد که همواره دست به سرقت های مسلحانه، چپاولگری، رهزنی و مجرحیت میزدند حوالی ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب گذشته طی یک عملیات ویژه منسوبین پولیس حوزه یازدهم امنیتی قوماندانی امنیه ولایت کابل از مربوطات این حوزه همراه با تعداد ۴ میل تفنگچه کمری ، یک قبضه برچه و یک عراده واسطه نقلیه نوع کرینا گرفتار و به پنجه قانون سپرده شدند.

این درحالی است که باوجودی که هر از چندگاهی خبر بازداشت سارقان مسلح از کابل گزارش می‌شود اما سارقان مسلح در جاهای مختلف این شهر فعالیت دارند.

بازداشت 6 سارق مسلح حرفه ای در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد