بازداشت-سارق-و-قاچاقبر-مواد-مخدر-از-سه-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس ولایت‌های بغلان، بامیان و هرات ۷ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر و سرقت های مسلحانه بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(27، دلو) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ولایت بغلان، دو تن را در پیوند به سرقت یک عراده موتر، بازداشت کردند.

در اعلامیه آمده است که این افراد یک عراده موتر نوع کرولا را از شهرکابل سرقت و در ولسوالی خنجان ولایت بغلان نگهداری می‌کردند. از نزد این افراد یک میل تفنگچه و یکعراده موتر سرقت شده بدست آمده است.

اعلامیه همچنان افزوده است که منسوبین پولیس هرات، شب گذشته، سه سارق حرفوی را حین سرقت مسلحانه، از مربوطات این شهر بازداشت کردند. از نزد افراد بازداشت شده یک میل تفنگچه "کمری" و سه قبضه چاقو نیز بدست آمده است.

همچنان، منسوبین پولیس ولایت بغلان یک عراده موتر نوع سوزوکی را که قبلا از ولایت سمنگان سرقت شده بود، از مربوطات ولسوالی بغلان مرکزی دریافت کرده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس بامیان، دو تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر از ساحه باغک ولسوالی شیبر، بازداشت کردند. از نزد این افراد، مقدار ۲۱ کیلوگرام مواد مخدر نوع چرس و یکعراده موترسایکل بدست آمده است.

اعلامیه یاد آوری نموده است که یک تن از افراد بازداشت شده به ظن دست داشتن در قاچاق موادمخدر واسلحه از چند بدینسو تحت پیگرد پولیس قرار داشت‌.

بازداشت 7 سارق و قاچاقبر مواد مخدر از سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد