بازداشت-سه-تن-در-پیوند-به-همکاری-با-طالبان-از-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در ولایت هرات ۳ تن را در پیوند به همکاری با گروه طالبان بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: دراعلامیه این وزارت آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در پی راه اندازی عملیاتی که در آن نیروهای دفاعی نیز اشتراک داشتند، سه تن را در پیوند به همکاری با تروریستان طالب از روستاهای "احمدآباد و قدوس" ولسوالی کهسان ولایت هرات، بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است؛ در نتیجه این عملیات که روز گذشته راه اندازی گردیده بود، به شمول ۱۷ میل سلاح مختلف‌النوع، بم‌های دستی و بسته های مواد مخدر نیز از نزد افراد بازداشت شده بدست این نیروها آمده است.

همچنان وزارت داخله تصریح نموده است، به دنبال یک عملیات ضد تروریستی نیروهای ویژه پوليس در ولایت لوگر، از یک حمله تروریستی هراس افگنان طالب بالای یک منسوب پولیس در ولسوالی محمدآغه جلوگیری شد.

این درحالی است که روز گذشته، منسوبین فرماندهی پولیس ولایت هرات، بدنبال راه اندازی عملیاتی و کشف یک سرگلوله هاوان و یک بشکه مواد انفجاری در يك جاده راك ولسوالی ادرسکن این ولایت، از وقوع رویداد خونین جلوگیری نمودند.

بازداشت سه تن در پیوند به همکاری با طالبان از هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد