بازداشت-عاملان-قتل-یک-جوان-از-شهر-تالقان-ولایت-تخار

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس مبارزه با جرم‌های جنایی ولایت تخار، دو تن را در پیوند به قتل یک جوان از مربوطات شهر تالقان شناسایی و بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک دو شنبه(5، حوت) منتشر شده، آمده است که پولیس تخار، عاملان قتل یک جوان را از شهر تالقان مرکز ولایت تخاربازداشت کرده اند.

این افراد، چندی قبل با ضرب تیشه یک جوان را در مربوطات شهر تالقان بقتل رسانده و پس از ارتکاب جرم، جسد فرد مقتول را دفن کرده بودند.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه تحقیقات منسوبان پولیس مبارزه با جرم‌های جنایی تخار، دو تن در پیوند به این قضیه از مربوطات شهر تالقان شناسایی و بازداشت گردیدند.

وزارت داخله تصریح نموده که افراد بازداشت شده مبنی برانجام قتل این جوان اعتراف نموده و تحقیقات ابتدائی پولیس نشان می دهد که این قضیه ناشی از خشونت‌های خانواده گی بوده است.

این درحالی است که وزارت امور داخله کشور در یک اعلامیه دیگر گفته است که 28 تن در پیوند به انجام جرم های جنائی به ویژه قاچاق مواد مخدر، قتل، دزدی و استخراج معادن به گونه غیر قانونی از مربوطات ولایت‌های کابل، هرات، پکتیکا و بغلان بازداشت شده اند.

بازداشت عاملان قتل یک جوان از شهر تالقان ولایت تخار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد