بازداشت-عاملین-قتل-یک-خانم-اهل-هنوز-از-بغلان-و-کابل

وزارت امور داخله‌ی کشور می‌گوید که در نتیجه‌ی یک عملیات نیروهای پولیس، سه نفر در پیوند به قتل یک خانم اهل هنود در ولایت‌های کابل و بغلان بازداشت شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که پوليس مبارزه با جرايم جنايي وزارت امور داخله دو تن از قاتلين يك خانم اهل هنود را از شهر كابل و يك تن ديگر آن را دقايق روز گذشته از ولسوالي خنجان ولايت بغلان بازداشت كردند.

در اعلامیه آمده است که اين سه فرد به‌تاريخ نهم حوت سال گذشته در يك منزل اهل هنود واقع كارته پروان رفته، پس از سرقت پول نقد و زيورات، يك خانم اين خانواده را نيز بي رحمانه به قتل رسانيده بودند.

سر انجام پس از تلاش هاي كشفي، هويت اين افراد شناسايي و در يك عملياتي امروز از سوي منسوبين پوليس مبارزه باجرايم جنايي وزارت امورداخله دو تن آن از شهر كابل و يك تن آن از ولسوالي خنجان ولايت بغلان بازداشت شدند.

وزارت داخله تصریح نموده که افراد بازداشت شده در بازپرسي هاي ابتدايي، به جرم خود اعتراف نموده اند و همچنان در چندين مورد اعمال جرمي ديگر نيز متهم مي‌باشند.

این درحالی است که وزارت داخله دو روز قبل نیز اعلام نموده بود که منسوبان پولیس قوماندانی امنیه ولایت هلمند، دو تروریست را که در ترور های هدفمند نقش داشتند، کشته اند.

بازداشت عاملین قتل یک خانم اهل هنوز از بغلان و کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد