بازداشت-قاچاقبر-مواد-مخدر-از-کابل،-ننگرهار-و-نیمروز

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس مبارزه علیه مواد مخدر ۱۲ تن را در پیوند به فروش مواد مخدر از ولایت های نیمروز، ننگرهار و کابل بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله که امروز پنج شنبه(6، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه علیه مواد مخدر، در پی 5 عملیات جداگانه‌ی 9 تن را در پیوند به فروش مواد مخدر از مربوطات نواحی دوم، سوم، دوازدهم و ولسوالی بگرامی ولایت کابل بازداشت نمودند.

وزارت داخله تصریح نموده که از نزد افراد بازداشت شده مقداری مواد مخدر"چرس، هیرویین، شیشه" بدست پولیس آمده است.

در یک اعلامیه دیگر وزارت داخله آمده است که منسوبین قوماندانی قطعات خاص پولیس ولایت ننگرهار، در پی عملیاتی دو تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر از مربوطات ولسوالی رودات همراه با 2 میل سلاح تفنگچه و مقداری مواد مخدر بازداشت نمودند.
در همین حال پولیس مبارزه علیه مواد مخدر ولایت نیمروز نیز در دو عملیات جداگانه‌، یک تن را حین قاچاق مقدار 20 کیلوگرام مواد مخدر با يك عراده واسطه نقليه، از مربوطات شهر زرنج بازداشت نمودند.

نظرسنجی تازه نشان می‌دهد که ضعف حاکمیت قانون، بی‌ثباتی سیاسی، ناامنی و فساد اداری از دلایل بخش سیاسی و امنیتی افزایش کشت مواد مخدر در افغانستان است و بیکاری، نبود امکانات آموزشی کافی برای دستیابی به کارهای بهتر، نبود بازار برای محصولات قانونی و کمبود خدمات مالی برای دهقانان از دلایل اجتماعی و اقتصادی افزایش مواد مخدر در این کشور می‌باشد.

بازداشت 12 قاچاقبر مواد مخدر از کابل، ننگرهار و نیمروز

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد