بازداشت-ولسوال-جدید-و-مسوول-نظامی-طالبان-در-خوست

سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان می‌گوید که ولسوال جدید و مسؤول نظامی گروه طالبان برای ولسوالی صبری ولایت خوست در ولایت بغلان بازداشت شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: احمد جاوید بشارت، سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان، امروز (یکشنبه،۱۵ حمل) می‌گوید که طی راه اندازی یک عملیات خاص پولیس ولسوالی خنجان با همکاری پولیس ضد تروریزم قوماندانی امنیه بغلان دوتن از عضو ارشد گروه لیزری طالبان مسلح که مدت چند سال است در مسیر شاهراه عمومی بغلان_ کندز و بغلان_سمنگان فعالیت های تروریستی و تخریبی را بر عهده داشتند، بازداشت گردیده‌اند.

آقای بشارت می‌افزاید که این افراد باشندگان اصلی ولایت خوست و عضو ارشد گروه لیزری طالبان در ولایت بغلان اند که تازه آنها بحیث ولسوال و مسوول نظامی گروه طالبان برای ولسوالی صبری ولایت خوست گماشته شده بودند.

گفته می‌شود که افراد بازداشت شده اعتراف کرده‌‌اند که مدت چند سال در حملات گروهی بر بیزهای نیروهای امنیتی در مسیر شاهراه عمومی بغلان_پلخمری و بغلان-سمنگان و هدف قرار دادن کاروان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور همچنان ماین گزاری تخریب جاده های عمومی نیز نقش گسترده ای داشتند .

گفتنی‌ست که تحقیقات نهادهای کشفی در پیوند به این موضوع جریان دارد.

این در حالی‌ست هفتهٔ گذشته، ولسوال جدید نام نهاد طالبان برای ولسوالی جلگه ولایت بغلان با یکتن از سرگروپان لیزری این گروه بازداشت شدند.

بازداشت ولسوال جدید و مسوول نظامی طالبان در خوست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد