بازداشت-پنج-قاچاقبر-مواد-مخدر-از-چهار-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس، پنج تن را در پیوند به قاچاق "هیروئین و تریاک" از مربوطات ولایت‌های کابل، پروان، بدخشان و ننگرهار بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(21، میزان) منتشر شده، آمده است که منسووبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، با اجرای چهار عملیات کشفی در مربوطات ولایت‌های کابل، پروان، بدخشان و ننگرهار، پنج تن را به ارتکاب قاچاق "هیروئین و تریاک" بازداشت کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که از این میان؛ یک‌تن با پنج کیلوگرام "تریاک" از دروازه ورودی "سرکوتل خیرخانه" کابل، یک‌تن همراه با نزدیک به شش کیلوگرام "تریاک" از روستای "دولت شاهی" ولسوالی بگرام ولایت پروان، یک تن با چهار کیلوگرام "هیروئین" از ولسوالی ارگو ولایت بدخشان و دو تن دیگر همراه با دوازده کیلوگرام "هیروئین" از مربوطات حوزه نهم شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته، منسووبین پولیس ولایت‌های غزنی و فاریاب، سه قاچاقبر مواد مخدر را همراه با ۱۵ کیلوگرام "شیشه" و یک قاچاقبر دیگر را که یک کیلوگرام هروئین را در شکم‌اش جاسازی نموده بود، بازداشت کردند.

بازداشت پنج قاچاقبر مواد مخدر از چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد