بازداشت-پنج-قاچاق‌بر-مواد-مخدر-از-سه-ولایت

وزارت امور داخله کشور می‌گوید که پنج تن در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از ولایت‌های کابل، خوست و میدان وردک بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(2، میزان) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس مبارزه با موادمخدر، پنج تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر از ولایت‌های کابل، میدان وردک و خوست بازداشت کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که ازجمله این افراد؛ دو تن در پیوند به قاچاق دو نیم کیلوگرام مواد مخدر نوع "شیشه"  از چوک ارغندی کابل، یک‌تن همراه با نزده کیلوگرام "چرس" از ولایت خوست و دو تن دیگر در پیوند به فروش مواد مخدرهمراه با مقداری "هیروئین، شیشه و تریاک" از ولایت میدان وردک بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله تصریح نموده که دوسیه‌های نسبتی افراد بازداشت شده، پس از تحقیقات ابتدائی جهت بررسی‌های بیشتر به نهاد مربوطه سپرده شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته نیز منسووبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، دوعملیات هدفمندی را به هدف بازداشت شبکه‌های توزیع مواد مخدر در مربوطات حوزه‌های اول و دهم امنیتی شهر کابل انجام دادند که در نتیجه آن، ۳۴۸ پوری هیروئین، ۲۱۶ پوری شیشه، ۳۵۷ بوتل مشروبات الکولی، مبلغ ۲۹۰۰ دالرامریکائی، مبلغ ۱۱۷۰۰۰ افغانی و دو میل سلاح تفنگچه را کشف و بدست آوردند.

بازداشت پنج قاچاق‌بر مواد مخدر از سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد