بازداشت-پنج-مجرم-حرفوی-از-ولایت‌های-ننگرهار-و-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های کابل و ننگرهار ۵ تن را در پیوند به قتل، سرقت‌های مسلحانه، فساد اخلاقی و قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در  اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(21، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل به دنبال راه اندازی عملیاتی، سه تن از مجرمین متکرر را از مربوطات ناحیه ششم این شهر بازداشت نمودند.

این افراد که شام روز گذشته بازداشت گردیده اند، مسلح غیر مسئول بوده و در چندین قضیه قتل، سرقت‌های مسلحانه و فساد اخلاقی در نقاط مختلف شهر کابل متهم بوده و از نزد آنان به شمول دو میل اسلحه، یک عراده موتر نیز بدست پولیس آمده است.

در همین حال، وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر روز گذشته در پی راه اندازی عملیاتی، دو قاچاقبر مواد مخدر را از مربوطات ولسوالی بهسود بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که افراد متذکره مقدار ۹۸ کیلوگرام "چرس" را در یک عراده موتر کرولا جاسازی نموده و قصد قاچاق آن را به ولسوالی غنی خیل داشتند.

این درحالی است که وزارت امور داخله روز گذشته نیز اعلام نمودهکه در نتیجه عملیات هدفمند در ولایت پکتیا، ضمن تخریب یک کارخانه مواد مخدر، ۵۰۰ کیلوگرام مواد انفجاریه و همچنان مهمات و تجهیزات نظامی طالبان نیز بدست پولیس آمده است.

بازداشت پنج مجرم حرفوی از ولایت‌های ننگرهار و کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد