بازداشت-چهار-سارق-مسلح-و-حرفوی-از-شهر-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس کابل در یک اقدام اوپراتیفی ۴ چپاولگرحرفوی را از مربوطات مختلف این شهر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که  امروز شنبه(21، جدی) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس حوزه نهم امنیتی کابل در یک اقدام اوپراتیفی، دو چپاولگرحرفوی را از منطقه هودخیل، حین انجام جرم بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این دو چپاولگرحرفوی بنام‌های بلال و یاسر نام، ازمدتی به گونه ماهرانه، اموال قیمتی مردم را در منطقه هودخیل با استفاده از سلاح چپاول می کردند که سرانجام دریک عملیات، همراه بایک میل سلاح بازداشت شدند.

وزارت داخله هم چنان تصریح نموده است که منسوبان پولیس حوزه دوم امنیتی شهر کابل نیز در دوعملیات جداگانه، دو چپاولگرحرفوی را بازداشت کرده اند.

در اعلامیه آمده است که اشخاص بازداشت شده، به منظور چپاول اموال قیمتی مردم در مربوطات حوزه‌های اول و دوم شهر کابل فعالیت داشتند که سرانجام دریک عملیات اوپراتیفی، بازداشت شدند.

نیروهای پولیس کابل وعده سپرده اند که درامرمبارزه با جرم‌های گونه گون به ویژه چپاولگری کار وپیکارجدی نموده ودر راستای رد یابی وبازداشت چپاولگران وایجاد فضای امن ومصوون به باشنده گان کابل، ازهرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

بازداشت چهار سارق مسلح و حرفوی از شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد