بازداشت-گروه-هفت-نفری-طالبان-در-ولایت-لغمان

ریاست عمومی امنیت ملی می‌گوید که نیروهای قطعات خاص در یک عملیات هدفمند در ولایت لغمان، هفت طالب را در پیوند به حملات تروریستی بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این ریاست آمده است که نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات هدفمند، شبکه مخفی هفت نفری گروه تروریستی طالبان را در ولایت لغمان بازداشت نموده اند.

ریاست امنیت ملی افزوده است که این شبکه‌ی تروریستی به تاریخ 15 میزان، یک حلقه ماین خودساخت را بالای موتر عتیق الله عبدالرحیم زی، رییس شورای ولایتی و به تاریخ 23 میزان یک حلقه مقناطیسی را بالای رنجر مدیریت استخبارات قوماندانی امنیه ولایت لغمان انفجار دادند که در نتیجه این دو حمله تروریستی، چهار فر ملکی شهید و شانزده تن به شمول رییس شورای ولایتی زخم برداشتند.

اعلامیه می‌افزاید که شبکه بازداشت شده یک بار دیگر به دستور مولوی محب ‌‌الله، مسوول حملات انتحاری و انفجاری گروه تروریستی طالبان در ولایت لغمان، قصد جابه جایی یک حلقه ماین خودساخت را در همایش بزرگ مردمی در هوتل شاروالی شهر مهترلام، داشتند که پیش از رسیدن به هدف، از سوی نیروهای قطعات خاص امنیت ملی، شناسایی و بازداشت شدند.»

ریاست امنیت ملی، به گروه‌های تروریستی هشدار داده است که نمی‌توانند با پوشش‌ و بهانه‌های مختلف، امنیت مردم را به خطر بیندازند.

بازداشت گروه هفت نفری طالبان در ولایت لغمان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد