بازداشت-یک-عضو-مهم-گروه-طالبان-از-ولایت-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که قطعات خاص پولیس درهرات، یک عضو مهم گروه تروریستی طالبان را از ولسوالی گذره این ولایت بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دوشنبه (13 عقرب) منتشر شده، آمده است که نیروهای عملیاتی قطعات خاص پولیس درهرات، روز گذشته در نتیجه یک عملیات ویژه یک عضو مهم دهشت افگنان طالب را از ولسوالی گذره این ولایت بازداشت کردند.

اعلامیه افزوده است که فرد بازداشت شده، عبیدالله نام دارد وعضو کمیسیون نظامی هراس افگنان طالب در هرات می باشد. وی همواره فعالیت های تخریبی و تروریستی را در ولسوالی های انجیل، گذره و زنده جان ولایت هرات انجام میداد.

وزارت داخله در این اعلامیه تصریح نموده که از نزد وی، برخی اسناد و اوراق مربوط به گروه تروریستی طالبان با یک قطعه کارت هویت به دست پولیس آمده است.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در هژدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در تاشکند پایتخت جمهوری ازبیکستان، گفت که افغانستان در خط اول مبارزه با تهدید تروریزم بین‌المللی قرار دارد و جنگ را با قربانی‌های فراوان و هزینه‌های هنگفت مالی و جانی، به پیش می‌برد.

بازداشت یک عضو مهم گروه طالبان از ولایت هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد