بازداشت-۱۰-تن-به-اتهام-قاچاق-مواد-مخدر-از-کابل

معینیت مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله و فرماندهی پولیس کابل در یک عملیات مشترک، ۱۰ تن از قاچاق‌چیان مواد مخدر را با دو تن از منسوبان پولیس، بازداشت کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: در خبرنامه برنامه میثاق امنیتی که از سوی دفتر معاون اول ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه(31، سرطان) منتشر شده، آمده است که در پی بازجویی پولیس، از نزد قاچاق‌چیان، ۲۲ کیلوگرام انواع مختلف مواد مخدر به دست آمده است.

براساس این خبرنامه، هم‌چنان از نزد قاچاق‌چیان، ۲۴۳ هزار و ۶۸۵ یورو، ۵۴هزار و ۷۳۵ دالر، ۵۳۱ هزار و ۵۲۰ افغانی، ۷۲۸ هزار و ۳۵۰ کلدار، دو هزار و ۴۰۰ پوند، یک هزار ون کوریایی و ۵۲۰ لیره ترکیه پول نقد کشف و ضبط شده است.

پولیس از نزد قاچاق‌بران مواد مخدر ۱۵۰ شناس‌نامه‌ی جعلی را نیز کشف و ظبط کرده است.

در خبرنامه برنامه میثاق امنیتی آمده است که پس از اجرای این برنامه، مبارزه نیروهای امنیتی بر ضد «تروریستان، جنایت‌کاران و جرایم سازمان‌یافته» به گونه‌ی بی‌سابقه در حال گسترش است.

در این خبرنامه گفته شده است که در پی تلاش نیروهای امنیتی و همکاری مردم، «عاملان ترور، جرم و جنایت» سراسیمه و محصور شده‌اند.

هم‌چنان گفته شده است که براساس همکاری اطلاعاتی مردم با پولیس تاکنون ۲۰۰ مجرم سازمان‌یافته شناسایی شده است.

این درحالی است که برنامه میثاق امنیتی در بیست‌وششم سرطان در کابل از سوی حکومت رونمایی شد. هدف این طرح مبارزه با «جرم و جنایت» به کمک بسیج مردم است.

بازداشت ۱۰ تن به اتهام قاچاق مواد مخدر از کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد