بازداشت-۱۳-قاتل-و-سارق-مسلح-از-پنج-ولایت

منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های جوزجان، پروان، بلخ، بامیان و کنر در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ۱۳ تن را در پیوند به قتل و سرقت‌های مسلحانه بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز سه‌شنبه(21، اسد) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های جوزجان، پروان، بلخ و کنر در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ۱۳ تن را در پیوند به سرقت‌های مسلحانه و قتل از نقاط مختلف این ولایات بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، پنج تن در پیوند به قتل و مجروحیت از مرکز ولایت جوزجان، سه سارق وسایط  و یک سارق موبایل از مربوطات ناحیه دوم و مرکز شهر چاریکار، یک سارق حرفوی موبایل از ناحیه پنجم شهر مزارشریف و یک سارق وسایط از ولایت کنر بازداشت گردیده اند.

همچنان در اعلامیه آمده است که در پی یک عملیات نیروهای پولیس قوماندانی امنیه ولایت بامیان، یک سارق در نتیجه درگیری با این نیروها کشته شده و دو سارق دیگر بازداشت گردیدند. سارقین مسلح قصد داشتند تا یک دکان صرافی را سرقت نمایند.

این درحالی است که در روزهای اخیر، قتل و سرقت های مسلحانه در شماری از ولایت‌های افغانستان از جمله کابل رو به‌ افزایش بوده است.

سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، دیروز دو شنبه(20، اسد) در نشستی که با مسوولین امنیتی کابل داشت، به آنان دستور داد تا فعالیت‌های شان را در راستای تطبیق "میثاق امنیتی" بیشتر سازند.

تیم امنیتی کابل در چارچوب میثاق امنیتی کابل در همكاری نزديك با مردم اخیراً نزدیک به چهار صد تن را به اتهام انجام جرم‌های جنایی و تروریستی از مربوطات ولایت کابل بازداشت کرده‌اند.

بازداشت ۱۳ قاتل و سارق مسلح از پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد