بازداشت-۱۶-تن-درپیوند-به-قاچاق-مواد-مخدر-از-چهار-ولایت

منسوبین پولیس ولایت‌های کابل، هرات، بلخ و ننگرهار در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌یی، ۱۶ تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز سه شنبه(4، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت‌های کابل، هرات، بلخ و ننگرهار در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌یی، ۱۶ تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از نقاط مختلف ولایات متذکره بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، ده تن در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از مربوطات نواحی دوم، پنجم، ششم و دهم شهر هرات همراه با مقدار دو کیلوگرام "چرس" و چندین لیتر مشروبات الکولی، یک قاچاقبر از سوی نیروهای ویژه پولیس مبارزه برضد مواد مخدر همراه با بیش از یک هزار تابلیت‌های نشه آور و یک قاچاقبر دیگر نیز از ولایت ننگرهار همراه با ۱۷ کیلوگرام "چرس" بازداشت گردیده‌اند.

در همین حال، در اعلامیه آمده است که چهار قاچاقبر حرفوی دیگر نیز از مربوطات ولایت بلخ، همراه با مقدار بیش از شش هزار لیتر مشروبات الکولی و نزدیک به پنج کیلوگرام "چرس، شیشه، هیرویین و تریاک" از سوی نیروهای پولیس مبارزه برضد مواد مخدر بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته نیز وزارت داخله اعلام نمود که منسوبان پولیس ملی با اجرای چندین عملیات در مربوطات ولایت‌های بدخشان، بادغیس، تخار، پروان و ننگرهار، ۱۱ تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

بازداشت ۱۶ تن درپیوند به قاچاق مواد مخدر از چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد