بازداشت-۱۸-تن-در-پیوند-به-انجام-جرایم-جنایی-از-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس کابل طی چندین عملیات جداگانه، ۱۸ تن را در پیوند به انجام جرایم جنایی از نقاط مختلف نواحی شهر و ولسوالی‌ها بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(15، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس کابل چندین عملیات را طی ۴۸ ساعت گذشته در مناطق مختلف کابل انجام دادند که در نتیجه ۱۸ تن مظنون را در پیوند به انجام جرایم جنایی از نقاط مختلف نواحی شهر و ولسوالی‌های ولایت کابل دستگیر نمودند.

اعلامیه افزوده است که این افراد به ظن انجام جرایم جنائی مانند قتل، مجروحیت، چپاولگری موبائل، سرقت، جنگ مغلوبه، اخلال امن و نظم عامه و انتقال سلاح غیر قانونی از مربوطات نواحی سوم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم و ولسوالی بگرامی کابل توسط پولیس شناسائی و دستگیر گردیده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که از نزد مظنونین دستگیر شده، پنج میل تفنگچه کمری و دو قبضه برچه نیز بدست آمده و هم‌چنان دو عراده واسطه نقلیه که قبلآ توسط سارقین به سرقت برده شده بود، دریافت و به مالکین آن تسلیم داده شد.

این درحالی است که روز گذشته نیز منسوبین پولیس قومندانی امنیه ولایت کابل در پی راه اندازی عملیاتی، یک گروه چهار نفری سارقین مسلح حرفوی را از ولسوالی شکردره کابل دستگیر نمودند.

بازداشت ۱۸ تن در پیوند به انجام جرایم جنایی از کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد