بازداشت-۶-قاچاق‌بر-موادمخدر-از-فراه،-ننگرهار-و-پروان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۶ تن درپیوند به قاچاق و فروش موادمخدر در ولایت‌های پروان، ننگرهار و فراه بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(21، جوزا) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، ۶ تن را درپیوند به قاچاق وفروش مواد مخدر از مربوطات ولایت های پروان، ننگرهار و فراه بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که از جمله این افراد، سه تن در پیوند به قاچاق ۱۲۰۰ قرص تابلیت های نشه آور"کا" از مربوطات ولسوالی سالنگ ولایت پروان، دو تن در پیوند به فروش و قاچاق شش کیلوگرام و ۴۲ پاکت هیرویین در نواحی دوم و نهم شهر جلال آباد ولایت ننگرهار و یک تن درپیوند به فروش مواد مخدر همراه با مقداری مشروبات الکولی از روستای"چهارباغ" مربوط مرکزولایت فراه بازداشت شده اند.

این درحالی است که روز گذشته، منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت هرات نیز طی عملیات هدفمند، یک کارخانه تولید مشروبات الکولی را کشف و ضبط نمودند.

همچنان یک روز قبل از آن، منسوبان پولیس ولایت‌های ننگرهار، فاریاب و نیمروز طی چندین عملیات جداگانه، ده‌ها کیلو گرام مواد مخدر و مشروبات الکولی را کشف و بدست آوردند.

بازداشت ۶ قاچاق‌بر موادمخدر از فراه، ننگرهار و پروان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد