بازدید-سرپرست-وزارت-داخله-از-اداره-پولیس-ترافیک

مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله روز گذشته، به ریاست عمومی ترافیک رفت و از نزدیک نحوه فعالیت های مسوولین این اداره را بررسی نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که آقای اندرابی در دیدارش با منسوبین پولیس ترافیک، روی چگونگی فعالیت‌ها، نیازمندی‌ها، و مشکلات آنان صحبت کرد و گفت که نیاز است ساختار تشکیلاتی پولیس ترافیک بازنگری و همچنان روند عرضه خدمات ترافیک معیاری گردد.

آقای اندرابی به مسوولین پولیس ترافیک دستور داد که سیستم عرضه خدمات را مدرن سازند تا سهولت های بیشتر برای مردم و مراجعین در این زمینه فراهم گردد.

وی همچنان روی آوردن اصلاحات بنیادی در ساختار تشکیلاتی اداره ترافیک صحبت کرد و گفت که نیاز است ساختار تشکیلاتی اداره ترافیک مطابق به نیازمندی های کنونی تنظیم گردد.

محمد مسعود اندرابی به مسوولین اداره ترافیک تاکید کرد که طرح ها و برنامه های اصلاحی شان را در این زمینه ها ترتیب و به زودی تغییرات بنیادی را در این اداره به میان آورند.

در اخیر مسوولین پولیس ترافیک یک سلسله نظریات و پیشنهادات شان را در جهت بهبود کاری، با سرپرست وزارت امورداخله شریک ساختند.

این درحالی است که افغانستان در ۱۷ سال گذشته دست آورد اندکی در اصلاح سیستم ترافیک داشته است. نظام ترافیک افغانستان هنوز سنتی است و ادارات ترافیک هنوز با کاغذ و قلم کار می‌کنند. اسناد ترافیکی هنوز دیجیتال نیست و مراجعه کنندگان به دلیل نبود سیستم عصری برای بدست آوردن اسناد شان هفته‌ها سرگردان می‌شوند.

بازدید سرپرست وزارت داخله از اداره پولیس ترافیک

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد