برادر-فرمانده-پولیس-بغلان-در-یک-درگیری-مسلحانه-کشته-شد

گزارش ها می رسانند که در نتیجه درگیری مسلحانه بین معاون شورای ولایتی بغلان و فرمانده پولیس محلی پلخمری، برادر فرمانده پولیس بغلان کشته شده است.

به گزارش افغان نیوز: برخی از مسئولان امنیتی ولایت بغلان به رسانه ها گفته اند که شمس‌الحق بارکزی، معاون شورای ولایتی این ولایت در نتیجه‌ی یک درگیری مسلحانه با امین اکاخیل، فرمانده پولیس محلی بغلان زخمی شده‌اند.

نصرت رحیمی، معاون سخنگوی وزارت امور داخلۀ کشور در صفحۀ توییترش نوشته است که در نتیجه برخورد مسلحانه، معاون شورای ولایتی بغلان و قوماندان پولیس محلی پلخمری زخمی شده‌اند، برادر قوماندان پولیس محلی پلخمری کشته شده است.

نصرت رحیمی در مورد علت این برخورد جزئیات ارائه نکرده، اما از طریق توییتر نوشته است که یک هیئت به رهبری معاون وزارت داخله، برای بررسی این رویداد تعیین شده و جزئیات به‌زودی با رسانه‌ها و مردم شریک ساخته خواهد شد.

این درحالی است که این درگیری شام دیروز (چهارشنبه، ۱۰ میزان) در داخل ساختمان این فرماندهی پس از مشاجره‌ی لفظی میان دو طرف رخ داده است.

ولایت بغلان در شمال‌شرق کشور از ولایت‌های ناامن می‌باشد که حدود یک ماه پیش (۱۰ سنبله) جنگ‌جویان طالبان از سه استقامت بر شهر پل‌خمری یورش بردند.

برادر فرمانده پولیس بغلان در یک درگیری مسلحانه کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد