برخورد-نظامی-میان-هند-و-پاکستان-از-سرگرفته-شد

گزارش ها می رسانند که جنگنده های هندی در پاسخ به نقض حریم این کشور عملیات هوایی را به راه انداختند که منجر به عقب نشینی هواپیماهای جنگی پاکستان شده است.

به گزارش افغان نیوز: رسانه های هندی به نقل از مقامات قوای هوایی این کشور گزارش داده اند که سه جنگنده F-16 قوای هوایی پاکستان صبح امروز چهار شنبه(8، حوت) وارد نوشهره جمو و کشمیر شدند اما با مقاومت جنگجنده های هندی روبرو شدند.

از سوی هم، رسانه‌های پاکستانی نیز امروز چهارشنبه گزارش دادند که در تازه‌ترین درگیری‌های مرزی میان سربازان هند و پاکستان در مرز کشمیر، دو طرف اقدام به تبادل آتش سنگین کردند.

خبرگزاری «داون نیوز» پاکستان به نقل از مقامات محلی در کشمیر گزارش داد، حمله مرزبانان هندی و حملات توپخانه‌ای آنان به خاک پاکستان و هدف قرار دادن مناطق مسکونی منجر به جان باختن 4 غیرنظامی و زخمی شدن 11 فرد دیگر شده است.

این در حالیست که جنگنده های هندی دیروز (سه شنبه، ۷ حوت) با انجام یک حمله هوایی بر مناطق مرزی پاکستان مدعی شدند که «اردوگاه تروریستی جیش محمد» را منهدم و 300 «تروریست» را کشتند.

تنش‌ها میان هند و پاکستان پس از حمله انتحاری در کشمیر و کشنه شدن 41 سرباز هندی آغاز شد که مسئولیت این حمله را گروه جیش محمد مستقر در پاکستان بر عهده گرفته بود.

برخورد نظامی میان هند و پاکستان از سرگرفته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد